Πληροφορίες

Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος Fiali.gr είναι για ενήλικες μόνο. Πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών για τη χρήση της ιστοσελίδας.

 

ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Το Fiali.gr δεσμεύεται με την υποχρέωση να προφυλάσσει τα προσωπικά στοιχεία των πελατών του.

 

Όλες οι συναλλαγές γίνονται αυτόματα σε ασφαλές περιβάλλον ssl. Το περιβάλλον ασφάλειας υποστηρίζεται και πιστοποιείται από την Alphabank.

 

Έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας online με αντικαταβολή ή με πιστωτική κάρτα μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος συναλλαγών Cardlink της ALPHABANK, όλο το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο! Η εξόφληση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (Alpha Bank, Eurobank). Επίσης, μπορείτε να κάνετε παραγγελίες τηλεφωνικώς καλώντας στο +30 2310 40 20 75 καθημερινές 9-9μμ. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Οι τρόποι πληρωμής για εταιρίες και για φυσικά πρόσωπα είναι:

1. με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα online ή μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας

2. με αντικαταβολή

3. με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Εάν η πληρωμή σας γίνει από άλλη Τράπεζα από την Τράπεζα Πειραιώς ή Εθνική, υπάρχει περίπτωση να χρεωθούν έξοδα κατάθεσης. Σε αυτή την περίπτωση, τα τυχόν έξοδα κατάθεσης επιβαρύνουν τον καταθέτη-αγοραστή και δεν μπορούν να χρεωθούν στη Fiali ή να επιμεριστούν. Εάν ως πληρωμή της παραγγελίας εμφανιστεί ποσό μικρότερο από το ποσό της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς, η πληρωμή δεν μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένη.

Για παραγγελίες χονδρικής (εστιατόρια/ταβέρνες, ξενοδοχεία, catering, clubs, super market και κάβες σε όλη την Ελλάδα) επικοινωνήστε μαζί μας στο info@fiali.gr με τα πλήρη στοιχεία της εταιρίας σας και την λίστα με τα προϊόντα που επιθυμείτε για να σας στείλουμε την προσφορά μας και τους όρους συνεργασίας χονδρικής.

Όταν κάνετε μία παραγγελία

 

Η φόρμα παραγγελίας του Fiali.gr ζητάει για κάθε παραγγελία πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων της διευθύνσεως αποστολής, αριθμού τηλεφώνου και το e-mail σας. Τα δεδομένα αυτά μας παρέχουν τη δυνατότητα να διευκολύνουμε και να επιταχύνουμε την παραγγελία σας.

Επίσης με τις πληροφορίες αυτές μας δίνεται η δυνατότητα να επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε περίπτωση που ανακύψει κάποιο πρόβλημα ή για να σας ενημερώσουμε για καινούριες υπηρεσίες και προϊόντα μας. Η λίστα με τις πληροφορίες των καταχωρημένων πελατών μας δεν είναι διαθέσιμη σε άλλες εταιρίες.

 

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ

Η παραγγελία σας μπορεί να αποτελείται από οποιοδήποτε συνδυασμό προϊόντων μας (κρασιά, αλκοολούχα, μπύρες, delicatessen, αξεσουάρ κλπ), και δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στον αριθμό ή στο τελικό ποσό του λογαριασμού σας.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παράδοση της παραγγελίας, πραγματοποιείται σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας (εκτός απο τους συντηρητές κρασιών οι οποίοι παραδίδονται κατόπιν συνεννόησης). Η αποστολή πάντα γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τον παραλήπτη και σε περίπτωση που λείπει ο παραλήπτης επαναλαμβάνουμε την αποστολή χωρίς επιπλέον κόστος για τους πελάτες μας. Τις περιόδους των εορτών παρακαλούμε τους πελάτες μας να δώσουν τις παραγγελίες τους εγκαίρως για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους.

Το κόστος της αποστολής υπολογίζεται ανάλογα με το βάρος των προϊόντων που έχετε επιλέξει και εμφανίζεται αυτόματα στον λογαριασμό σας αφού επιλέξετε την περιοχή που θέλετε να παραδοθούν.

Το χρονικό διάστημα παράδοσης είναι περίπου 1-3 εργάσιμες μέρες.

Οι αποστολές με courier γίνονται στην διεύθυνση του σπιτιού σας ή του γραφείου σας ή όπου επιθυμείτε εσείς και βέβαια καλύπτουμε σχεδόν όλες τις πόλεις, νησιά και χωριά της Ελλάδας.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραγγείλατε και παραλάβατε, μέσα σε 15 ημέρες, στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε. Στην περίπτωση αυτή θα σας επιστραφεί το σύνολο των χρημάτων σας αφαιρώντας τα έξοδα αποστολής. Δεν ισχύει για μαζικές παραγγελίες (εκδηλώσεις, πάρτυ, γάμοι κ.α.)

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ 

Η Fiali.gr, εγγυάται για την συντήρηση των ειδών του καταστήματος κάτω από ιδανικές για τα προιόντα συνθήκες. Επιπλέον, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε κάθε είδος να παραδοθεί στον πελάτη σε άριστη κατάσταση.

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, εφ' όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μετά επτά ημέρες (ημερολογιακές) από την παραλαβή του προϊόντος

Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν, ώστε και εμείς με την σειρά μας να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Η επιστροφή γίνεται χωρίς χρέωση του πελάτη, η δε επιστροφή των χρημάτων (με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα και όχι σε μετρητά) ή η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μετά την παραλαβή από το fiali.gr του προβληματικού προϊόντος.

To top